Mamma Myskos pissliljor

Så skönt med en kort dag idag, verkligen behövligt! Hemma kl 13.oo och då had ja t.om. handlat också (: Det första jag gjorde när ja komme hem var å slänga mig på soffan och sen öppnade jag inte ögonen förrän tjugo över tre igen! Det är så skönt att sova! Jag är så less på all stress, panik och ångestkänslor!!

Det blev Mamma Myskos pissliljor till middag idag, muuuums filibabba vad gott!!! Har ägnat många tankar till den familjen idag. Saknar dom! Sist ja gjorde pissliljor var när ja bjöd Jenny Inte Tall och Linny Depp på middag, så de va längesen! Tror minsann de va nångång i 2an på gymnasiet (?) Och tack för kopparna och faten jag fick då, dom har jag här i lägenheten (:
 
Annars så blir de rätt lugnt ikväll, ja had int tänkt öppna en enda bok eller börja plugga nånting alls ikväll. Ska bara känna lugnet, busa med lilla Kitty och sedan dra iväg på träningen och hoppas på en bra prestation från min sida! Nu ska jag renbädda sängen - längtar tills ja ska lägga mig ikväll! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0