Myskväll

Jag å Kitty har myskväll med Idol, tända ljus och filtar. Vi har även hunnit nöta in ordlistan på patologin och tvättat upp tvätthögen, duktiga oss! Lilla Kitty har dessutom fått Diamond kattmat, och eftersom fatet blev tomt så antar jag att jag ligger på plus ikväll (:

De gick lite knaggligt för min favorit på Idol ikväll, men han får revansch nästa fredag. Jag tror på han. Nu ska innebandyväskan packas och känslan ska plockas fram. Imorrn gäller det! Oerhörd viktig match, och jag ser i huvudet hur vi åker hem med vinst. Jag vill verkligen uppleva den där glädjen jag ser i huvudet, i verkligheten imorgon. Hejja oss!! Vinsten ska bli vår! Och vi vill ju verkligen inte missa den omtalade belöningen ;) I samband med att ja kliver upp ur sängen imorrn så ska stereon slås på med hög volym å havregrynsgröt ska kokas! Uppladdning deluxe!

Annars är jag bara allmänt sur och arg. Ärligt talat så får jag snart nog. Nu fick jag det sagt...

Tagga!!!!!

Kommentarer
Postat av: Prodi

Håller tummar och tår för dig imorrn, de känns nog bättre alltihop om ni vinner ;)

2009-10-09 @ 21:56:21
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: Linn

vem är din favorit i idol ? :p

2009-10-11 @ 20:58:30
URL: http://winkalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0