På väg mot skellefteå!

Sitter nu på bussen mot skellefteå, där Hammarängen väntar som starkt motstånd! Kommer bli en spännande och prestigekrävande match, dock har nervositeten inte börjat spöka än. Jag tror att det är för att ja e så himla trött.. Att kliva upp klockan fem på morgon är inte riktigt min grej.. Men trötthetskänslan brukar gå över så fort man ställer sig på planen. Jag hoppas på att mina knän ska sluta smärta, ikväll ska ingenting hindra mig. De går inte att beskriva känslan om vi får åka hem med vinst mot Hammarängen, de skulle vara helt otroligt! :-) Men nu fick vi ju med oss båda Olle's så dom komm få de svårt att bryta sig in i vårt målområde :-) Ne, nu ska jag stoppa undan telefonen, plugga in i-poden i öronen och känna taggen!!! Dom ska banne mig få starkt motstånd ikväll dom också! Grr..... Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0