Tisdag

Kommer int på någon vettigare rubrik än så här... Hur som helst är jag glad att jag fick uppleva denna tisdag. Trodde aldrig jag skulle få vakna upp imorse!

Jag har aldrig i hela mitt liv haft sådan huvudvärk som ja had inatt. Hela gårdagen och kvällen bestod av huvudvärk. Direkt ja komme hem från tentan så däckade jag med Kitty i tv-soffan. En bit in på eftermiddagens föreläsning så insåg jag att ja helt enkelt inte pallade, så ja stack hem å däckade i sängen. Pussis väckte mig 17.oo Jag klev upp å åt och la mig sedan i sängen igen. Pussis väckte mig igen kl 21.oo "Nu börjar svenska hollywoodfruar, kliv upp å se det , å e vaken nu så du orkar somna inatt". Vi såg det och sen var det godnatt! Vaknade vid tvåtiden av världens huvudvärk. Jag trodde allvarligt talat att ja int skull överleva, de kändes som en artär skull spricka i huvudet på mig vilket minut som helst. Jag låg bara å gnydde i sängen å tårarna rann. Obehagligt! Det dunkade i huvudet på mig, vid varje andetag, hjärtslag, hur jag än vände och vred på mig så kändes det som att huvudet skulle explodera. "Om du inte somnar om 20 minuter, så ringer jag akuten"
Tack å lov så lyckades jag somna efter mängder med alvedon.

Idag känns det bättre, kanske för att ja inte vågat vara utan min alvedonkur men jag har iaf hållt mig vaken stora delar av dygnet. Sen blev vi bjudna på mat hos Tyler, uppskattat! Nu stack Pussis iväg på Ica å ja ska packa träningsväskan å dra iväg på hallen. Träningarna är så pass viktiga, kan inte missa chansen!

Alla tankar till morfar som åkte in på sjukan inatt <3

Kommentarer
Postat av: Anja

sv; den är bara mysig och romantisk! :)

2009-10-06 @ 21:46:46
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0