090909

Det är 9e sempter - 2009, som dessutom är en ledig dag! Jag känner att jag har laddat om batterierna till max!!
Det blev b.la. en tur på stan där ja mötte upp Ev. Är supernöjd med koftan från MQ! Sen blev de massa smink å en mössa. Men pricken över i:t var nog kaffekoppen med hasselnötsmak på Waynes. Mummselimums! He satt finnt!




Sen har jag dessutom sorterat upp alla mina bilder i fotoalbum, good work Dessan! De här med bilder är väldigt känslosamt. Jag kände minnen bubblade upp i mig, såg mitt eget liv i revy, log åt roliga stunder, sörjde förlorade vänner, gladdes åt nära å kära.


Sen har ja massa annat ja kan/ska fördriva tiden med tills ja drar iväg på träningen senare ikväll. Måste avverka några kapitel till i parodboken, sen bara måste jag repetera lite anestesi inför morgondagen då vi ska börja med mandibular-grejjen.... Sen har jag tvätt nere i tvättstugan å en katt som skriker efter lite bus! <3

Plus att ja inte förstår mig på den här jädra cambrogrejjen.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gick det med mötet med läraren?/ansvarige? Du måste ju skriva att jag skjutit älg!! Med pappa ;D

2009-09-10 @ 17:27:09
Postat av: Prodi

Duktig du är som fixar med foton, när jag har skrapat ihop pengar till en systemkamera ska jag också bli duktig ;)



Idol är ju varenda kväll nu från början, olika tider dessutom, haha :p

2009-09-10 @ 18:11:43
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0