City VS Hörnefors

Jag antar att ni alla har suttit helt spända på att få höra hur matchen gick! ;)
Slutresultatet blev iaf 4-4. Helt okej! Men det är mycket som gör mig irriterad, jag hoppas verkligen att de kommer att kännas bättre framöver!
Jag behöver min miniräknare!!!!!!


Har just kommit ut ur duschen och har fixat till det sista på bananpajen som skulle stå i kylen i tre timmar innan man gör den där sista touchen! Och den ser svingod ut! En liten välkomstpaj till min pussis som snart kommer hem! Sen verkar det gå en bra film ikväll, de händer inte ofta! Så jag röstar på att bänka mig framför filmen med bananpaj och glass! :)

Nu blir det "Urban Legends" tillsammans med mysiga Kitty!


Kommentarer
Postat av: Anja

du måste skicka ett mss nästa gång ni har match så ska jag komma och kolla!!

2009-09-14 @ 22:10:16
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0