City VS Skellefteå

Först vill jag bara säga GRATTIS MAMMA! :)

Annars så finns det bara ett ord som kan sammanfatta dagens match, besvikelse. 3-4 blev slutresultatet och det var så himla synd vi inte lyckats hålla i det vi hade på gång i första perioden. Men sen måste jag ändå säga att de e ett bra resultat med tanke på vilka vi mötte. Duktiga tjejer, hela högen! Nu gäller det att visa framfötterna på tisdagens och torsdagens träning, så man får chans till nästa veckas match... Kom igen nu, Dessi! Tänk inte så mycket...

Just nu sitter vi å ser på "Wipe Out", skulle va kul å testa på faktiskt :) Efter det känns det som att de blir sängen, jag är så himla slut på.. Sen så lurar en irriterande hosta och kittlingar i näsan, ajaj! Har försökt plugga litegrann också, men jag har NOLL motivation och känslan är att jag liksom redan har kuggat så det är ingen idé. Den inställningen måste jag ändra på!

Denna vecka blir tung känner jag, ge mig kraft!!!!!!!!!!!

Grattis igen, mammsen <3

G´night

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vill ge dig kraft genom att berätta om "systeryster". Hon sjöng i fredags när folkhög hade öppethus bl a sången som hon tillägnat dig. Den e så j-la fint skriven. Tänk att ha en låt tillägnad sig! Då måste man vara en speciell människa..eller hur? Krya på dig å drick mycke honungsvatten. Kram

2009-09-28 @ 15:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0