It´s gone, gone, gone!

Mitt usb-kort är borta! Jag har typ mitt LIV på den :( Alla låtar som syster yster har gjort, massa bilder på Ladygumman, gamla kort som jag scannat in och massa skolarbeten. Har gjort förberedelser till pluggningen inför tentan som ligger på mitt usb-kort, så ja skulle just sätta mig med det... Då inser jag att jag aldrig tog ut mitt usb-kort från datorn i fredags när ja skrev ut på medicinska biblioteket!!!! Hejja Dessan :( Jag ringde dit i hopp om att dom had fått in det, men icke sa nicke. Jag känner mig förstörd....

Prodi, ja hoppas de här slutar i en "T.-grej"...! Att imorrn när ja kollar igenom min skolväska igen, så ligger det bara där. Helt oskyldigt.

Nu sitter jag å surar... igen.



Kommentarer
Postat av: Prodi

Jag skulle gissa att det sitter kvar i datorn, det är inte alla som använder usbminnen - eller lämnar in dem för den delen. Åk på bibblan och kolla, de skulle jag ha gjort! Hoppas det går vägen, var det än ligger :) Kram

2009-09-30 @ 23:12:37
URL: http://ofiie.blogg.se/
Postat av: AnkiPanki

Hoppas du hittar det!! Det kanske är kvar på biblioteket?? Kolla med städet om dom hittat ngt! Städarna kan hitta mycket, det vet jag från hotellet ;)

2009-09-30 @ 23:25:46
Postat av: Poca

Du dessan, chansen är större än du tror...

2009-10-01 @ 00:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0