Lunchtime

Är hemma en tur på lunchen. Har kramat om min lilla misse, diskat och snart ska jag ta mig ett snabbt race med dammsugaren. Det är skönt när allt sånt är gjort när man gör kväll på riktigt :)

Våra labbresultat från salivprovet kom idag, jag hade normala värden på allt plus lågt antal streptococcus mutans och laktobaciller, vilket gör att jag har låg risk att få karies. Skönt att veta!

Träning senare ikväll, mitt i idol... Typiskt.. Jag kände mig så himla göralös igårkväll, så jag har verkligen längtat efter att få ställa mig på planen igen. Dock så är vi på Elofssonhallen, bläää. Typ en mil bort! Vill ha min bil...

Imorrn är de dags för mötet.. Blir bra att få det ur världen och förhoppningsvis blir det förbättring. Och förhoppningsvis inser dom att det måste bli förändring...

Nu ska ja gå å kramas mera med min Kitty innan ja skrämmer bort henne med dammsugaren :(


Kommentarer
Postat av: Anki

Hur tar du dig till träningen?

2009-09-15 @ 14:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0