Morgontrött kisse

Hon är så söt, min älskade kissekatt! När väckarklockan ringde imorse, ville inte min lilla misse kliva upp. Hon kurade istället ihop sig som en boll i sin säng, medans jag stegade upp å drog på skolan. Är hemma nu på lunchrasten, och jag har varit effektiv vill jag lova! Har diskat, rengjort mikron, städat toaletten, dammtorkat, bäddat sängen å kramat om min lilla ögonsten. Känns alltid bra att komma hem på lunchen, ge henne nå gott å mysa med henne. <3



Det blir att stanna här i helgen, kände inte för å åka buss så länge för att inte kunna spendera nå tid med familjen. Så det blir träningsmatch på söndag för hela slanten. Gårdagen var bästa träningen hitills, miniräknaren var med i min beräkning och jag var nöjd. Gäller nu bara att få koll på min egen prestation, som är väldigt knögglig så här i början! Jag känner mig som ett blåbär!!! :( Förutom matchen på söndagkväll så blir de kanske en träff med Ankan imorrn! I övrigt känns de som om helgen komm å vara lååååång....

Men nästa helg beger jag mig uppöver, längtar efter er!! (Sorry "Lisa", men de kommer fler gånger hoppas jag! Du är alltid välkommen hit! Och jag ska alltid baka nå gott till dig! )

Jag måste bara säga att jag älskar min locktång! :)



Näe, nu måste ja skynda mig till skolan igen! Har parod till klockan 15.oo!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Blir alla så där snygga när de använt locktången? Isåfall LÄMNA DEN HOS MIG!!HAHAHAHAHAHAH När jag åker förbi Lycksele så ska jag passa på å klippa mig....det är LÄNGE sen sist.

Kram

2009-09-12 @ 18:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0