Jjjjjägarna

Jägarna med stort J!



"Oooh, now you´re dead you sun of a bith!"


Har suttit hela kvällen och renskrivit anteckningar och kompendium från kariologi-föreläsningarna. Går trögt och jag skriver som bara på automatik, jag tar som inte in någonting. Men det känns iallafall skönt att ha allt samlat i ett och samma dokument, när det väl är dags att nöta in det så är de inte spritt i olika häften hit och dit. Min lilla Kitty är jättemysig, har legat i mitt knä hela tiden medans ja suttit å skrivit, sen däckade hon som en hejjarklack!

 Hejja Morsan!

Det är bara skit på tv, vilket gör att det blir nog bara plugg ända tills John Blund kommer på besök. Annars smålängtar jag till matchen imorrn, ojoj vad jag ska ge järnet. Men samtidigt måste jag hålla huvudet kallt, känns som en oerhört viktig match trots att det "bara" är träningsmatch. Vi måste sätta dem på plats! Riktigt bra med träningsmatcher när vi är så många nya och många som inte spelat tillsammans förut. Plus ny tränare och nytt spelsystem för många. Kan bli kul! Men lyckas vi stå så pass pall mot City div. I, så ska de nog gå vägen imorrn också!

Kram från mig

Kommentarer
Postat av: Anki

:-)

2009-09-13 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0