Back to buissness

Då var man tillbaka till storstan. Påsklovet har varit underbart, vi har haft flera dagar med kanonfint väder! Har blivit en hel del skoterkörning, men något less man blev på alla förbannade gupp :P Några varv runt elljusspåret med pappsen blev det också, där det var superbra före :) Vi hann även med en utekväll, ett sorgligt farväl av mammas kusin I, en upprensing av "pyssel-hyllan", en massa Yatzy-spelande och sen klippte vi ju morfar. Han blev se stilig!

Jag har även fått mig ett glatt återseende av gamla vänner, samt buggande av högsta klass! De va så himla roligt och mina vader kändes banne mig som stenblock efter två kvällars dansande och skrattande! En superhärlig påsk, och en supertrevlig helg i Stensele! Tack! ♥

Har mest tagit det lilla lugna sen jag kom tillbaka till stan. Jag & Evelina har njutit av strålande sol och klarblå himmel två dar i rad. Och även idag har man fått vakna upp till sol, sol sol. Är det inte underbart så säg :)

Hoppas på att piggna till ordentligt snart, en kopp kaffe skull sitta finnt! Min kropp känns såå mör efter gårdagens långpromenad med Ev och innebandyträningen på kvällen, samt en 40minuters löpning i förrgår. Blir en skön vilodag idag!

Nu ska jag göra mig iordning, sedan ska ja ut med Kitty i koppel i det soliga vädret innan man ska bege sig bort till skolan. Måste säga att det känns väldigt vemodigt att ta tag i skolan igen när man har haft en sån lång och skön ledighet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0