Första dagen

Då var första dagen på praktiken avklarad. 
Jag fick ett oerhört varmt välkomnande imorse, de tog emot mig med öppna armar. Dagen har vart väldigt spännande, men nu är det mycket nytt som snurrar i huvudet. Ett helt nytt journalsystem, annorlunda röntgen, andra koder och fraser, samt behandling av barn för första gången. Men de är så trevliga och snälla och patienterna är dessutom så glada över att det är halva priset hos mig. Det här känns superbra!



Men trött är jag.. Jag är inte alls van att kliva upp "mitt i natten".
Och sen saknar jag min lilla ögonsten!

Nu ska jag & Amanda fara å dra raggen i byn.

Kommentarer
Postat av: Anki

Vad KUL <3 Hälsa alla :) :)

2010-04-27 @ 09:30:29
Postat av: Marina

Spännande!!! :)

2010-04-27 @ 18:52:59
URL: http://marinalundsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0