Mini-spa!

Oj oj, idag har jag varit trött.
Börjar bli slitsamt med så "tidiga" morgnar och "långa" dagar (7-16 :P), men jag antar att de kommer att gå bättre att kliva upp resterande veckor då jag vant mig lite mer. Idag har jag varit med om lite allt möjligt, har hoppat mellan rum till rum. För det mesta har jag varit inne hos min handledare och hjälpt henne. Hon säger att jag skämmer bort henne, vilken tur att man gör nå nytta :)

Mini-spa!
Igårkväll had jag & Amanda Panda ett litet mini-spa här i lägenheten. Först så var vi ute på en löp-tur, sen blev det dush och ansiktsmask! Och som om inte det vore nog så blev det även massage, lovely lovely! Även ikväll har vi lyxat till det, med simning och bastu. Ah, så härligt!

Fina tjejer (?) i ansiktsmask.


Patient-fredag.
Imorgon har jag patienter hela dagen! Kommer bli riktigt kul, både barn, vuxna och äldre ska jag ha. Sen har jag även en fissurförsegling inbokad till nästa vecka, yes!

Jag hatar när jag inte vet vad jag ska gööööra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0