Baby baby baby oh

Det vart banne mig som en helt ny lägenhet här inne, det var en hemtrevlig känsla som fyllde mig när jag kom hem från jobbet idag. Dessutom oerhört trevligt att sitta och äta på en stol vid ett bord ;)

Har suttit och sorterat och fixat med massa viktiga papper och sen har jag även ordnat tapet-tavlorna som ska upp i Forsmark. Blev riktigt mysiga tavlor, men om jag räknar rätt i huvudet så saknar jag en tapet och en ram... Blir ett uppdrag inför helgen då man troligtvis passerar stugan igen!

Nu härnäst ska jag kasta mig i duschen då jag faktiskt lyckades ta mig ut för att motionera ikväll. Klokkerhagen visade sig vara ett väldigt mysigt område, en blandning av park/badplats/motionsspår och campingplatser. Jag kan verkligen förstå att den festival som brukar hålla till där har fått bra betyg. 

Man tar sig ingenstans om man inte försöker :)


Kommentarer
Postat av: Anki

COOOOL bild på coool tjej ;)

2010-08-10 @ 13:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0