Donut Bun

Känner mig rätt löjlig med en socka inbäddad i håret, men om Samanthas Donut Bun är inne så får man väl följa med strömmen. Är iallafall skönt att håret sitter som berget i denna stiliga knut och inte faller ut, vilket mitt hår har en tendens att göra när man väl vill sätta upp och få bort allt.


Frågan är nu vad som ska hålla mig sysselsatt den tid som återstår av denna onsdagskväll. Knuten brände inte många minuter och även denna kväll har jag varken ork, lust eller motivation till att ta mig ut i löparspåret. Jag måste verkligen fundera ut något projekt att pyssla med. Man skulle ha haft sig en hobby som inte kräver 12 personer samt tillgång till en idrottshall.

Ärligt talat så är det väldigt ensamt och tomt ikväll, jag kan verkligen inte hjälpa denna ångest och oro som befinner sig i magen och huvudet. Att jag dessutom bara lyssnar på min lugna lista gör inte känslan bättre. Men man ska ju ha sådana dagar också, annars uppskattar man inte de bättre dagarna.


Varför är du inte här med mig?


Kommentarer
Postat av: Anki

I will be here for you, allways and allways <3

2010-08-04 @ 20:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0