En hundko

Patientbehandlingarna gick bra idag, så jag behövde inte gräva ner mig under täcket då jag komme hem. High five till mig!

Ikväll är jag rätt göralös, det är skit på tv:n och jag har inte något att pyssla med direkt.. Känner ingen motivation till att fara ut och springa heller nu när jag inte riktigt har något "mål" att sträva efter. Jag känner att det kommer bli jobbigare än vad jag trodde att vara utan innebandy, fick stor längtan när jag såg att tränarna lagt ut träningstiderna. Ge mig en hall och ett innebandylaaaag!

Ovanför mig ylar grannarnas hund, men om ja int had vetat att det är en hund så hade jag trott att det var en ko. Vad hon låter den stackars ensamma vovvsingen.

Kanske man skulle ha satt sig ned och planerat lite inför inflyttningsfesten.

I wish you'll fight me 'til your dying day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0