Gräsänke middag med sextema!

Gårdagens gräsänke-middag var jättemysig!
L bjöd på hemmalagad thaimat och ett glas rött, en middag av toppklass! Mycket skratt och skämt bjöds det också på, ååh vad mysigt vi hade. Senare begav vi oss bort mot biografen där P stod för biobiljetterna, ojoj vad bortskämd man blir här borta! Inception vill jag dessutom rekommendera till dem som inte sett den ännu.

Har varit rätt trött idag då det blev rätt sent igår. Men dagen har flytit på bra och nu har man kvällat. Härnäst blir det nog en power-nap och sedan ska jag nog bara ta kvällen som den kommer. Känner mig fortfarande halvkrasslig i hals och kropp så jag ska ta mig ytterligare någon vilodag innan jag kommer igång med träningen igen. Lägenheten kan däremot behövas städas och sen har jag en katt som förtjänar lite kattvård. Lite läsning hade jag också tänkt hinna med, friska upp kunskaperna lite gran.



Jaa.. det var det!


Kommentarer
Postat av: Prodi

Tack för din fina kommentar, jag älskar verkligen min systemkamera!! Jättejobbigt att använda en vanlig kamera nu när man är van att göra sina egna inställningar :p Vadå, han kan väl inte klaga på djurbilder heller, det är ju dom bästa, haha :D

2010-08-26 @ 17:13:49
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0