Grr...

Just när jag skulle komma igång med träningen igen och skulle bege mig ut på en löptur så öppnar sig himlen från totalt ingenstans. Grr vädergudarna, grr....

Men jag kan inte säga att jag är sådär väldigt uppgiven över detta, rätt skönt att hålla sig inomhus när vädret blev som det blev. Har försökt kocka ihop min favoritsoppa som jag ska bjuda L & P på imorgon. Men hur mycket jag än försöker så får jag den inte till att smaka som den ska. Och som grädden på moset så strök jag mig över munnen med massa piri piri på fingrarna, även fast det var det jag tänkte då jag öppnade upp burken. Its burning like fire.

Måste nog trotsa vädret så jag får mig någon palsternacka till, då kanske det löser sig. Eller som Poca och de övriga i innebandylaget skulle ha sagt -kanske lite Johnny´s senap skulle göra smaken bättre!

Har inte suttit stilla en sekund sedan jag kom hem från jobbet, jag antar att jag gör allt för att hålla mig sysselsatt och inte tänka så mycket. Har för det mesta hållt mig i kokvrån. En stekt aborre, nå pären och mjukbröd (tack pappi♥) fick fylla min hungriga middagsmage. Ställde mig sedan för att diska och kom då på att det var lika bra att göra soppan ikväll, utifall att jag skulle misslyckas. Vilket visade sig vara ett smart drag.

/Johnny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, allt går väl lösa med johnnys? Eller hur var det nu?

2010-08-31 @ 21:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0