Sightseeing

Blev lite övertid idag, men det är bara bra ifall man skulle behöva avspatsera tidigare någon gång framöver (: Efter jobbet hängde jag med L ner på byn för att hjälpa henne att inhandla hårfärg. Vi hann springa igenom både Meyer, Domus och HM innan vi hittade it. Ska bli spännande att få se resultatet imorrn! Vi hann även förbi på systemet och på rema för att handla lite av varje. Tack för en trevlig eftermiddag och en behövlig sightseeing!

Här hemma har jag dragit en sväng med dammsugaren och grejat lite med det ena och det andra. Har fixat till lite i den gemensamma hallen, vikt och lagt in tvätt, borstat Kittykatten och nu sitter jag bara här vid datorn. Imorrn är det äntligen fredag, det kommer att bli en härlig helg med mycket bus!

Direkt efter jobbet imorrn drar vi alla ner på byn för att ta en fredagspills och för att ta adjö till P som tyvärr lämnar oss. Vill att han ska vara kvar :(

På lördag blir det inflyttningsfest här inne i krypinnet,
"det kommer bli tidernas fest va!"





Nu ska jag hitta mig nått att fördriva tiden med tills Pussis kommer hiiit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0