Städartagen

Ikväll så har jag & Kitty har haft fullt upp med dammsugare och trasa, samt haft lite gitter med sladdar och glödlampor. Men nu lyser det uppe på vitrinskåpen! Det är kanonhärligt fint sommarväder ute just nu, tror att jag ska ta och fortsätta lite med min städar-anda och passa på att putsa fönstrerna.

Sen får jag se om jag orkar he mig ut på en liten löptur ikväll, men det lutar åt att sitta här vid datorn ett tag för att sedan kvälla. Klockan tickade ju iväg himla fort.

Tusen tack till söta, snälla och rara L som hämtade upp mig & lilla Kittykatt på stationen och skjutsade hem oss till vårt lilla krypin!

jag tycker bara att det är så patetiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0