City VS Thoréngruppen

Var uppe med tuppen för att hinna vakna till i lugn o ro inför dagens match. Lite kaffe på morgonkvisten är aldrig fel :) Möttes dessutom av klarblå himmel å sol när ja började min promenad mot IKSU, kunde man få ett bättre tecken?

Det blev vinst med 3-2! BRA TJEJER! Nära ögat, och onödigt spännande när tredje perioden började lida mot sitt slut. Men i slutändan stod vi som segrare!

Några ljusglimtar:
Vårt boxplay. Vi släppte in ett enkelt mål under första omgången, men i resterande så lyckades vi stå upp. Att klara sig i underläge under 2 minuter, bara det känns som en seger. "Ollar´na" ska ha stor cred!
Mackans straffläggning. Klockren dragning åt höger för att sedan lägga in bollen på backhand! Jag lyfter på hatten för dig :)
Mitt frilägesmål. Har sabbat alltför många frilägen under säsongen och har haft enorma problem. Jag blir som förlamad och vet inte vad jag ska göra. Lyckades bryta en pass vid mittlinjen och ojoj vad jag hann tänka många tankar fram till målvakten! Ska jag dra höger? Vänster? Bara lasta in? Friläges-träningen i tisdags med Marie & Pierre gav resultat, höger kryss! Man tackar!

Däremot så känner jag att motivationen börjar tryta. Har hamnat i en liten "innebandy-svacka" där självförtroendet har sjunkit till botten under en stor stor sten. Jag behöver få tillbaka glädjen samt inspirationen...

Har iaf gjort ett ryck med pluggningen idag. Börjar känna att jag har relativt bra koll på ortodontin nu, däremot så "sparar" jag tänderna till senare. Typiskt mig. Blir nått för svårt så struntar jag i det! Inte en av mina bästa egenskaper..

Slöser lite på OS, skidskyttet. Blir det nån medalj mån tro? 
Ska snart göra mig iordning för sängen, läsa igenom min sammanfattning å förhoppningsvis få en god natts sömn. Hoppas på lika fint väder imorrn, då ska ja unna mig en promenad i det fina vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0