Dessan ineffektiv & Dessan tränare!

Jaa.. vars ska jag börja?
Ja ha vari väldigt ineffektiv med pluggningen idag. Det har gått helt åt skogen, jag fatta int vars den här dagen ha tagi vägen?! En perfekt pluggardag, inga föreläsningar utan bara en sån där dag att vara hemma å plugga på allt. Men icket. Jag antar att man ska ha sina såna dagar också. Ja skull ha haft någon vid min sida med pekpinne, glasögon på näsan å hård knut i nacken. Då had de nog blivit fart på mig! Jag får trösta mig med att jag faktiskt har en hel vecka på mig att få in dessa två kurser i skallen, dessutom att vi har haft en gudomlig föreläsare på ortodontin. Så lite sitter faktiskt redan i hårddisken, förhoppningsvis :)

Sen så har jag ju varit på äventyr med Söder-Cilla! Träning med flickor -97. Måste säga att jag var lite nervös innan.. "Jag? Tränare? Njaa...." Men de gick bra, roligt när man kan bidra med något och faktiskt hjälpa. Cilla, tusen tack för förtroendeuppdraget å alla värmande ord! Jag älskar att ha människor omkring mig som tror på mig! 

Innan jag beger mig mot sovrummet så had ja tänkt ta ett sista ryck med pluggningen. Läsa igenom mina sammanfattningar så att ja kan somna med gott samvete! Men av någon konstig anledning så kan ja int få morgondagens match ur huvudet.... Snälla, en stor seger vill vi ha! Matchstart 10.oo - IKSU!!! TAGGA!

Poca! Match-nagellacket är påstruket!!

Näe, pluggning var det ja!


Kommentarer
Postat av: Prodi

Synd att vi inte bor i samma stad, annars hade vi kunnat agera pådrivare åt varandra. Jag har också svårt att plugga effektivt, även om jag har en hel dag hemma.. Hoppas matchen gick bra! Kram

2010-02-13 @ 18:26:12
URL: http://ofiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0