Mammsen

Jag har lilla mammsen på besök! :)
Hon är nere för tandhygienist-behandling på tandläkarhögskolan och bor då hos oss ett par dar <3 Vi har ätit god mat, myst framför tv:n, shoppat på stan och sen har det ju blivit lite OS. Men hon drog då med sig kallvere, ush å fy va de e kallt ute. Men hon va snäll som lämnade de värsta i Hemavan, 32 minusgrader och ingen ström :P

Vi fyndade då på stan. Komme tillbaka till lägenheten med 6st tröjor, total summa.... (trumvirvel) 200kr!

Har gode ont i fötterna, ja had då otur som fick ärva pappas fötter. Dom är knöliga, ömma och svullna... Jag ska vila upp dem ordentligt ikväll då de int blev nån träning.. Kanske jag t.om. kan charma till mig lite fotmassage framför kvällens OS-tittande.

Näe, nu lutar det åt en kaffekopp!

Kommentarer
Postat av: Olle(2)

Jävlar vilken supershopping, vars hittade du allt? Täknte om man själv kunde fynda lite imorrn på stan :)

2010-02-24 @ 18:30:24
Postat av: cecilia

ja, verkligen. och nu på skolan håller jag på att väva, måste bara säga att jag känner mig som farmor där jag sitter i vävstolen , fy vad jag saknar hon!

2010-02-25 @ 19:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0