En sovardag

Vilken sovar-dag!
Jag har varit helt slut idag. Klev int upp förrän halv tolv och efter en mugg palsternacksoppa la vi oss sängen igen för att se lite serier. Då somnade jag igen och tog mig upp vid halv tre. Har även hunnit med en lång middags-lur.
Ja, jag säger då det....

Känns som om ja kommer att ha enorma problem med att ta mig isäng i tid ikväll. Men det är smällar som man får ta, jag tror att man behöver såna här sovardagar nån gång då och då. Ladda upp batterierna till max! Förhoppningsvis så har jag mycket energi att göra av med under morgondagens match mot Ersboda.

Jag hoppas på en supermatch. Jag tror vi alla behöver en match som går "felfritt". Där alla passar sitter på bladen, där vi har bra positioner, bra löpningar, hjälper hemåt, att boxen funkar exemplariskt, att alla är positiva och utstrålar riktig laganda.

I-poden är laddad, naglarna är målade, mjölken står i kylen (havregrynsgröt är ett måste innan match!), och en massage är inbokad strax innan läggdags ikväll (tack pussis;)). Jag har mina rutiner :) Dessutom så har jag laddat upp med havrekakor och mjölk framför OS, de kan ju int gå annat än bra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0