De va längesen ja had riktigt roligt.

Låter oerhört tragiskt, jag vet.
Längesen jag skrattade så att ögonen tårades och så att magen krampde ihop. Jag vill ha så roligt att jag kan skratta åt det varje dag utan att det blir tråkigt. Jag vill att leendet ska komma fram automatiskt direkt jag tänker på det. Dessa "roliga" funderingar åker upp i huvudet nu när pussis farit iväg på galejj med pojkhögen. Kvar blev jag & Kitty, samt en hög med massa engelska ord som ska översättas.

Men å ena sidan så känns det skönt med en lugn å stilla kväll. Kände inte riktigt för nått ikväll. Ska göra mitt allra bästa i pluggväg, samt sortera upp lite bilder på datorn. Så vem vet, snart kanske det kommer upp lite smått och gott på facebook. Har hejjat fram svenska stafett-tjejerna till en seger också, grattis grattis! :)

Jag är nervös och orolig inför helgens match, ovanligt att pirret kommer så här flera dagar innan själva matchen. Iallafall för min del. Det känns så oerhört viktigt med en vinst på söndag, jag känner på mig redan nu hur besviken jag kommer vara om vi måste ta itu med en förlust. Vi behöver vinna över Vindeln. Har gjort ett försök att ragga klasskamrater som kan hejja fram oss till den behövliga vinsten, får hoppas att några dyker upp :)

Näe, nu ska jag ta tag i den fördömda artikeln. Sedan skall jag väl småkika på Let´s Dance å hejja på unge herr Rabih!

Jag önskar att jag kunde vara på två ställen på en å samma gång!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0