Dessan sjuuuk :(

Idag har jag feber i mitt lilla lilla huvud :(
Det känns som om jag lever i en helt annan värld, huvudet känns tungt och kroppen känns slö. Den lilla promenaden till skolan kändes som 1mil, det är nog dags för en eftermiddagslur...

Har int varit sjuk på över två år (vad jag kan minnas iaf), så klart att det inträffar när det inte får hända. Duvan Cup är bara fyra dagar bort och dessutom så kan ja int missa några patientbehandlingar. Får hoppas att det är en en-dags-förkylning å att ja känner mig pigg å kry inför morgondagen!

Krya på mig!

Kommentarer
Postat av: Anja

jag håller alla mina tummar för att du ska blir frisk innan helgen!

2010-01-27 @ 17:52:29
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0