Godmorgon

Godmorgon
Att vakna upp till 15.9 minusgrader känns väldigt acceptabelt och skönt när man vet hur kallt mammsen å pappsen har det där hemma; -40! Sen måste ja dessutom skratta lite åt "snökaoset" här i Umeå, tss....

Jag har hunnit förflytta mig några mil sen senast jag skrev. Har varit hos Pussis familj några dar där vi tog det rätt lugnt. Kylan gjorde att vi för det mesta höll oss inomhus, men en långpromenad med vovvsingarna fick det bli iallafall :) Sen for ja å syster å spelade innebandy i S-um. Riktigt roligt att träffa och spela med dem igen, ett härligt gäng! Även lite skönt med omväxling å int bara spela med damer, inge illa menat mot mitt damlag :)

Igår körde vi ner hit till Umeå igen. Golfen var något fullpackad å Tyler fick sitta som en inpackad sill tillsammans med Kitty i baksätet. När vi komm fram så var de bara att hoppa ut ur min bil å sedan in i Pocas bil. Jag hade missat att träningstiden var flyttad, så lite stressigt blev det. Efter träningen så hade Pussis burit upp allt från bilen, fixat åt Kitty, farit å handlat å ordnat middag! Kanon älskling!

Så de enda ja behövde göra när ja komme hem var att duscha å sedan hoppa in i min fina morgonrock :) Var skönt att för en gångs skull ha gjort bort träningen tidigt, hade ju massa tid kvar innan läggdags. Vilket vi utnyttjade till att ställa iordning allt vi fått till jul och sen bakade vi blåbärspaj å drack te i det nya tesetet. Myyys!

Idag har jag massa att göra. Kitty ska duschas å få sina klor klippta. Sen ska en hel del grejer bäras upp till förrådet å ugnen ska rengöras efter det lilla missödet när pajen skulle gräddas igår (formen läkte). Sen ska ja ringa Make Up Store å höra om ja kan komma idag å använda mitt presentkort :) Kitty måst ju få sig nå gomat också, tror hon saknar Tina <3



Kommentarer
Postat av: cecilia

nej men är det inte forsmarks soffan? :)

2010-01-09 @ 00:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0