I need my powernap!

Började dagen med att vakna upp med huvudvärk, men till min glädje inte en sjuklig huvudvärk utan mer en sån där huvudvärk som man brukar få om man har sovit väldigt dåligt. Vilket jag har gjort, det blev inte många timmars sömn inatt. Det var antingen för varmt eller för kallt, drömde konstigt och ja låg å vred mig fram å tillbaka. Typiskt såna gånger då man vet att man behöver mycket sömn!

Började dessutom kl åtta och tog mig med trötta steg till skolan, men var tillbaka efter tolv igen. Skönt med en kortdag! Har försökt ta igen lite sömn å vila bort huvudvärken, men jag har helt enkelt ingen ro att lägga mig å stänga igen ögonen. Jag är alltför ivrig att få ta mig iväg, och alltför hungrig. Kitty har däremot inget problem med att ta sig en powernap, hon har legat i sin säng å slumrat så sött. Lite irriterande när man ligger i sängen bredvid å försöker få sig lite sömn :P



Sen väntar jag in Anja som kommer hit vid femtiden. Innan dess så ska jag ha packat färdigt, ätit mat och valt kläder. Men helst av allt ha sovit någon halvtimme :)

Klart vi satsar på guldet Anja! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0