Make Up Store

Det var helt fantastiskt på Make Up Store, fick oerhört mycket tips och jag ska träna som bara den så jag får till det lika snyggt :) Enkelt, snyggt och vardagligt! Något som jag måste tillägga är att det är ju ofantligt dyrt att vara insatt i "bra" sminkning! I presentkortet så ingick produkter för 500kr, vilket blev TVÅ saker. Dock så kommer dessa räcka bra många år framöver, speciellt superduperpenslarna :) Köpte även några saker utöver vad presentkortet täckte. Ska det va, så ska det va!

Här är alltså produkter för 800kr:


Resultatet:



Jag är supernöjd :)
Har även hunnit vara på skolan en sväng. På min lediga dag dessutom, visst är man ambitiös! Tittade igenom lite röntgenbilder för att vara ett steg före under tisdagens patientbehandling, samt köpte blekmedel. Här ska det blekas tänder! Nu ska ja å Kitty städa bort julen, tråååkigt att "bli av med" all mysbelysning!

Jättekul att kommentarer på mina inlägg har börjat rulla in :)

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

åh, blev ju jättefint!

2010-01-14 @ 19:46:30
Postat av: eva

åh fuskis ja vill åxå ha makeup tips från make up store;p man kanske ska unna sig det:D Å fint blev det!!

2010-01-14 @ 20:29:06
Postat av: Petter

Kan man färga tänder? Typ röda? Jag vill isåfall :)

2010-01-15 @ 04:19:20
URL: http://pettersandstrom.com/blogg
Postat av: Amäända

Blev helt awesome!! :)

2010-01-16 @ 12:18:39
URL: http://bamwinka.blogg.se/
Postat av: Anja

snygging!



jag funderar på att bleka mina tänder, vart ska jag vända mig då? du som vet :)

2010-01-18 @ 16:42:02
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0