Nya GB Magnum Vampyr

"Choklad, grädde och vitlök. Nya GB Magnum Vampyr!"

Kan inte låta bli att skratta åt denna kommentar på min saliga blandning :)
Det blir nog sommarens glass-hit de där!

Idag känner jag mig faktiskt bättre, behöver nog ingen vampyrglass ikväll. Promenerade till skolan utan känslan av att vilja sätta mig mitt på gångbanan å ta igen mig lite. Dessutom hade jag tillräckligt med energi för att städa, tvätta och diska idag, samt lägga ner lite extra krut på middagen. Smarrig makarongratäng, här ska det laddas med kolhydrater! Har inte lirat innebandy nu på snart en vecka, känns tråkigt och väldigt frusterande att inte få fara å springa av sig. Men på order från tränare så ska jag vara hemma å vila upp mig. Och det behöver jag nog!

Håller på med packningen för fullt, men upptäckte just att jag har min praktiska minililla sovsäck i Hemavan. Får bli en favorit i repris; liggunderlag och filt! Jag har dock en oerhört stor klump i magen över att ja kommer missa seriematchen (om vi nu tar oss till finalerna). Samtidigt som jag även har en bra klump i magen, det ska bli så himla roligt att fara iväg å göra nå kuul! Man har som fastnat i vardagen här i Umeå, det var riktigt längesen jag for iväg å gjorde något! Dessutom så var det väldigt längesen ja gjorde något med Anja Anka :)

Duvan Cup 2007, silvermedaljörer

Kommentarer
Postat av: Anja

vi satsar väl på guldet hoppas jag! :)



du har inte spelat på en vecka, jag har inte spelat på ett år :P haha

2010-01-29 @ 13:54:35
URL: http://wezza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0