Evelina ♥ Djarniel

Mitt kollage har hållit mig sysselsatt hela kvällen, vilket jobb! Flyttade runt korten av och an, klippte, flyttade om dem igen, insåg att jag nog hade klippt för mycket, flyttade då om dem så att de skulle passa ihop, la till några fler kort, klippte och flyttade om dem. När jag tillslut var nöjd och höll upp ramen framför mig så rasade alla kort ihop -hade glömt att tejpa. Men nu hänger det på väggen :)

Jag höll på att sätta maten i halsen då jag överraskades av en glad nyhet. Jag kan knappt vänta tills jag kommer till Sverige så jag kan ringa Evelina och be henne om alla detaljer, hon & Djarniel har förlovat sig! GRATTIS ♥



mina vänners lycka är min lycka.




Kommentarer
Postat av: Anki

Vad kul, hälsa från mig :)

2010-07-14 @ 08:03:19
Postat av: Anonym

Tack bästa du!!!

2010-07-14 @ 15:55:57
URL: http://evelinaohgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0