En jättemysig kväll!

Idag klev jag inte upp förrän efter tolv, snacka om härlig sovmorgon. Tog mig lite frukost och satte mig ute på altanen med en kopp kaffe tillsammans med mamma. Vi har haft härligt väder med värmande sol och jag har bara tagit dagen med ro. For och handlade på affärn inför kvällens fisketur, tog mig en löptur runt byn, tvättade av båten och myst med hund och katt.

Vi bestämde oss för att äta middag i samband med den planerade fisketuren, och vi fick med oss trevligt sällskap av J. Fisk fanns det massor av, det vakade och sprätte överallt. Men tyvärr så fick vi fara hemåt utan någon fisk, ingen som ville nappa på våra krokar. Tom i magarna var vi däremot inte, ikväll har jag nog ätit den lyxigaste middagen man kan äta när man sitter ute. En jättemysig kväll ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0