Plingeling plingeling!

Tack snoozern.
Näe, alltså jag sover inte riktigt bra på den här madrassen.. Jag säger tack oh tack för "snoozern", annars had ja försovi mig idag. Bestämde mig för att promenera till kliniken för att vakna till, härligt med frisk luft på morgonskvisten. Får hoppas att jag lyckas göra det till en vana att promenera. 

Plingeling!
Dan gick lite fortare idag, då jag haft lite mer arbetsuppgifter. Jag gillar "pling-systemet", det kommer jag ha oerhört stor användning för då jag själv har patient. Jag gillar även arbetskläderna, även fast det bara är vanliga klinikkläder så är de lite tjusigare än de vi hade på skolan och på praktiken.


Adressändring.dum
La mig direkt framför tv:n då jag komme hem, med Kittykatten tättintill mig. Blev då en liten powernap, varför sover man så gott på dagarna säg? Vi har just ätit middag och sitter framför tv och dator och latar oss. Det var så synd att korten jag framkallade inte hade hunnit komma innan jag åkte hit, då hade jag haft något att pyssla med. Hade ju tänkt göra ett fint kollage från Kreta-resan :) 

På tal om post, så har jag väldigt stort bekymmer med att göra en adressändring. Adressändring.se godtar inte mina uppgifter över nätet och jag tar mig inte heller fram till dem via telefonen. Är det någon som vet vad som kan vara felet?

Hade liksom varit bra om Kitty kunde spela kort känner jag :)


Kommentarer
Postat av: tripod

Hoppas allt är bra hörrö!

2010-07-06 @ 20:42:07
Postat av: Monica

Om du har registrerat dig till norge och fått norskt personnummer vilket du antagligen ha gjort siden du skal jobbe i norge så får folkbokföringen i sverige automatiskt dina uppgifter och sänder den "nödvändiga" posten på din norska address. Det enda är at hvis du har gjort det sånn så blir du raderad ur svenska folkbokföringen och kan inte addressändra en norsk address i sverige!

2010-07-08 @ 00:10:52
URL: http://lihkku.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0