Måndagg

Det går som dåligt inför Norge-flytten för mig.
Ska bege mig till Mo någon dag här i veckan för att fixa lite grejer; kontonummer, betalningskort, inregistrering och framförallt -jaga lägenhet. Lägenhetssökandet har ju varit ett evigt jitter för mig, det ligger endast 11st ute nu, varav hälften endast är ett rum. De flesta som jag ringt på var redan uthyrda, förutom en som M har kollat in åt mig. Annonsen sa att den skulle vara koselig. M sa att den var sunkig.

Rösta på syster yster!
Så tyvärr så kan jag inte följa syster yster till Kramfors där hon ska sjunga i semifinal. Ring 099-555 04 och rösta fram henne in på Svensktoppen! Samtalet kostar 1.50 kr och man kan rösta fram till onsdag.
G´luck Anki! ♥

Frissering och mördarrunda.
Idag har jag typ sovit bort hela dagen.. I övrigt har jag och mamma varit hos morfar och hälsat på, vi hade handlat åt honom och sen frisserade jag skägget. Han blir så glad och nöjd varje gång :) Sen har jag varit ute på baksidan med både Tina och Kitty, njutit av solen och rensat altanplattorna från ogräs. Tog mig an min mördarrunda också, och idag gjorde den verkligen rätt för sitt namn. Fy f...

Nu sitter jag inne på mitt rum och funderar över hur allt ska kunna ordna sig innan nästa måndag.. Men livet är ju som en brustablett -det löser sig! Får bara hoppas att denna brustablett är lätt-löst.... :P Ska rensa upp lite i mitt stökiga rum nu, jag får ju herrbesök ikväll ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa

Lyssna direkt på systeryster

http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3147&grupp=5043&artikel=3791175

2010-06-30 @ 15:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0