Snart hemfärd

Idag har vi hunnit en massa på vår att-göra-lista.
Alarmet ringde 7.oo, då var de bara att he sig upp för att kasta in tvätt i maskinerna. Efter det har det varit full rulle hela dagen- hit och dit, av och an!
Men jag klagar inte, det är ett roligt "göra" :)

Nu är lägenheten proppad med bagar, väskor och kassar. Jag kan inte förstå att vi (för det mesta jag) har så himla mycket grejer. Jag får nästan ångest när jag tänker på hur mycket städning och rensning som väntar på mig när jag kommer hem. Men det ska bli skönt att få komma hem, få rå om mammsen, pappsen & lilla Tina lite gran. 

Imorrn ska jag stanna till i Forsmark och ta mig en tjuvtitt inni huset. Mamma & pappa har ju varit där och grejat flera dagar nu, ska bli så himla roligt att få se! Har ju fått mig lite resultat-bilder över telefonen, det ser så fint och mysigt ut! 

Så imorrn blir det alltså att lasta Golfen proppfull och sedan gasa iväg upp till Hemavan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0