Telefonjävel

En Sony Ericsson i koma.
Efter att pappa hade slutat jobbet igår så packade vi bilar och släpvagn och drog till Forsmark. På kvällen när vi satt kring köksbordet och umgicks fick min telefon fick cp-damp och slutade fungera. J**la skit... Har inte pin-koden i huvudet, men så fort jag kommer hem till Hemavan ska jag testa slå av den och sedan slå på den igen. Hejja hejja min blommiga fina telefon som jag inte har betalat färdigt än..

Det går framåt.
Här i huset går renoveringen framåt, det kommer bli supermysigt när allt är färdigt! Vi har just smällt i oss supergod middag som mammsen har kockat ihop i det nya köket. Nu har alla gått för att ta sig en powernap innan vi fortsätter, förutom mamma som tog tag i disken.

Idag har vi dessutom haft superfint väder så jag drog på mig löpar-skorna för att springa storrundan här i byn. Det var varmt och kvavt, fanns nästan ingen syre alls efter skogsvägen, men härligt var det!

Bort stressen/ångesten/oron. Bort.
Jag & Kitty ska nu ta och lägga oss på vår madrass och slappna av lite. De senaste dagarna har varit fyllda med papper hit och dit, lägenhetssökande och allt annat som måste ordnas. Om bara Mo hade legat i Sverige hade allt varit så mycket enklare, det är inte lite som måste fixas inför flytt till Norge har jag märkt. Jag hoppas att allt kommer att lösa sig snart, jag vill inte sitta och ha ångest/oro över allt som ska fixas. Speciellt inte nu inför semesterveckan i Kreta.
Då vill jag ju bara njuta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0