Jag rakar mig bara till speciella högtider

Jag har tagit yrkesexamen som tandhygienist!
Tillsammans med M. höll jag i själva cermonin, vi var "gode" nervösa innan vi skulle köra igång. Tal å sånt är väl int riktigt min grej, men vi hade klurat ihop en rätt fyndig dikt som fick summera våra två år. Blev även gitarrspelande och sång, vilket fick stora delar av klassen att fälla en tår eller två. Svårt att spela när man blir darrhänt av alla känslor, kommer sakna er!


Mammsen, pappsen & syster yster reste hit över dagen för att spendera denna dag med mig ♥  Min far var orakad och oklippt - "Jag rakar mig bara till speciella högtider", hoho! Dessutom så kom kusin vitaminerna över på middag, jag hade en helt underbar examensdag!


Tack pussis, mamma/pappa, syster yster, Stenvalls & Lisa´s för de fina examenspresenterna!

Förutom examen så är det mycket annat på gång just nu.
 
Grattis syster yster till en plats på SVENSKTOPPEN! ♥

Henne kan ni höra här:
http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=65&date=2010-06-03&sida=2

(Tryck på sändningstiden 7.30-8.00, cirka 7.40 in i sändningen)

En arbetsintervju i Mo i Rana är också inbokad, om ca. 4dagar kommer jag ha ett besked över hur mitt liv kommer att se ut den närmsta tiden - både vemodigt och spännande!

Massa annat roligt är på gång nu också, håll er uppdaterade! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Önskar dig lycka till i morron:D

2010-06-06 @ 16:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0