B-uppsats & äventyr!

Jag och Evelina har suttit med B-uppsatsen hela dagen!
Vi har gjort riktigt stora framsteg, men vi fick oss även ett rejält bakslag - den där satans introduktionen...... Nu måst vi alltså tillbaka till det oändliga svarta och djupa havet av artiklar, vilket känns oerhört motiverande och inspirerande! Att handledaren åker bort (ännu en gång) gör att vi dessutom måste skicka in vårt slutliga utkast imorrn. Men ärligt talat så har vi känt oss färdiga ett bra tag, det är mest handledaren som vi har väntat på :P Introduktionen kommer vi klara galant!


Vi har sökt jobb! "För tusan, vi gör det!"
Hjärtat åkte upp i halsgropen när vi fick ett svar på mailen redan efter drygt en halvtimma, men det var "bara" en bekräftelse på att de hade registrerat våra ansökningar. Det blir nog inte förrän om en månad som vi kommer att få någon respons, men tiden går ju snabbt! Hitills så har jag själv sökt på 9 kliniker och ingen har hört av sig, visst vore det "king" om jag & Evelina lyckas hamna på samma klinik!


Har just kommit hem från träning med div 1.
Efter en hel dag framför datorn så var det riktigt skönt att få fara å springa av sig lite. Nu har jag däremot en massa att ta tag i, blir inge slötittande framför tv:n inte. Inte förrän Maria Montazami gör entré i tv-rutan iallafall. Vet dock inte i vilken ände som jag ska börja, att gå å duscha borde väl kanske vara en bra början?

Ciao.


Jag & Evelina tog med oss Kitty ut på äventyr  ♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0