Havrekakor, chokladbollar, kaffe och trevligt sällskap!

Oj oj, idag har jag verkligen varit effektiv!
Har sorterat in en massa papper i olika pärmar, nu är det ordning och reda! Har dessutom bakat både havrekakor och chokladbollar, måste ju ha nått att bjuda på till helgen :) Sen har jag dammtorkat, diskat, dammsugit, städat upp i garderoben och Kitty har fått pälsen borstad och klorna klippta!

Sen så har jag & Matilda suttit å brainstormat inför examensdagen, vad som ska fixas/köpas/bokas etc. Även pratat om allt som vi varit med om under de här två åren på utbildningen. Tanken är att vi ska formulera ett välkomst-tal som täcker det mesta av vad dessa två år har inneburit; roliga händelser, minnen, känslor, tabbar, upplevelser. Ush, vad tårarna kommer vara nära då den dagen väl kommer!

Har även dammat av gitarren!
Ida tänker sjunga en sång under vår cermoni och vill att jag ska kompa henne, hoppas bara att gamla takter sitter i! 

Näe, nu ska jag börja med maten. Det blir amerikanska pannkakor, fluffiga och supergoda! :)

Evelina - du är min hjälte!

Kommentarer
Postat av: Eve

Tack! kändes så himla bra att säga vad jag tyckte...äntligen;)Vi prata om dina amerikanska pannkakor igår... så vill ha recept nu!

2010-03-18 @ 18:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0