Näe...

Det lutar åt ytterligare ett besök på Vårdcentralen. 
Gårdagen var helt klart värst när det gällde att få i sig nått ätbart och eftersom sköterskan trodde att detta skulle läka ut redan innan helgen var slut så börjar jag bli lite orolig. Däremot svårt att avgöra om det har blivit bättre/sämre, jag tar ett beslut när jag vaknat imorrn då jag vet hur det känns.


Imorrn är jag egentligen ledig, men jag had tänkt mig en tur till skolan för att få bort lite diagnotisering samt signeringar. Känns bra att få det gjort innan man far iväg på påsklov. Sen får jag som sagt se om det blir något besök på vårdcentralen.
Har träningsförbud tills dess att infektionen har läkt ut, vilket gör mig oerhört göralös. Kvällens innebandyträning ersattes istället av yatzy hos Evelina, inget dåligt byte inte! Och jag säger bara en sak - Maria Montazami, vilken kvinna!

G´natt!


Kommentarer
Postat av: eva

Eller hur, man kan ju inte annat än älska henne:D Såg du henne i Petra Mede show åxå? Grymt;P

2010-03-30 @ 16:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0