Påskpyssel!

Ojoj, vilken härlig dag ja had igår :)
- promenad
- simning
- bastu
- våfflor
- påskpyssel

Tack Evelina för en supermysig våffeldag ♥

Innebandyträningen igårkväll gjorde mig definitivt inte klokare.
Men å andra sidan kan jag ju inte komma fram till något bra beslut förrän jag vet om jag får något jobb, och vars. Jag får lägga det på is en stund till, så löser det sig nog.

Idag började min dag med fint besök av fru Bergfors.
Min personliga OS-mösse-stickerska! Den är så fin, varm, härlig och mysig!
I love it! :)

Har nyss ätit blåbärspaj med vaniljglass och druckit en kopp kaffe och nu ska jag lägga mig på madrassen och läsa ut det sista på min bok. Åh, vad det är skönt att vara ledig!


Kommentarer
Postat av: Poca

Pyssling pyssling...... Jag har en idé inför avslutningsfesten... äru på? Tänk tripodbilden så fattar du

2010-03-26 @ 13:57:33
Postat av: Anna

Så kul att mössan blev bra :)

2010-03-26 @ 21:18:39
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0