Tisdag

Har just kommit hem efter fyra timmar på kliniksal.
Det var en hel del journalskrivande som väntade på mig, mycket som ska "avslutas" nu när utbildningen börjar lida mot sitt slut. Men nu är allt signerat, instrumenten är slipade och jag fick en patient inbokad till sista passet. Jag är redo för påsklov!


Angående ett besök på vårdcentralen så tror jag banne mig att jag fortsätter vara den envisa/hårda/tuffa lilla Dessan som jag är och vänta ut den här infektionen. Idag har varit bästa dagen, jag får i mig mat utan problem. Det tar däremot fortfarande emot att svälja, men det är lindrigt jämfört med hur helgen har varit så jag drar slutsatsen att de nu håller på att läka ihop!
Har just kommit hem till mysiga Kittykatt. Nu väntar lite diskande, städande och tvättande. Funny funny!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0