Party party :)

Efter gårdagens match så tog ja & Poca oss en tur på Djurmagasinet för att inhandla massa leksaker till kittykatten. Snacka om att hon blev lycklig över att se min lilla presentpåse när ja komme hem! Bästa leksaken är ju tyvärr drygt 40mil bort, så ja tänkt att ja skull skämma bort henne med massa roligheter :)



 
Sedan brummade jag hem, packade upp väskan och packade om den igen med förfriskelser, smink, platt/locktång å kläder. Partydags!

Destination: Evelina!! :)
Kvällen hos Evelina var precis vad jag behövde; en efterlängtad utekväll med trevligt sällskap, massa skratt, alias-spelande, lite buggande och förfriskelser! Vi hamnade på krogen krogen, showade på scenen, drack tequila å sedan blev de varma mackor innan jag promenerade hem till Lisseberg, å ja tror banne mig ja somnade direkt ja la huvudet på kudden. Tack för en superkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0