Bra jobbat!

Timmarna har bara rusat iväg idag!
o6.2o ringde alarmet, tidig morgon! Gick ändå förvånansvärt bra att ta sig upp, ja kanske har lite morgonsmänniska i mig ändå. Men efter patientbehandlingar, ett möte, förberedelse inför patientredovisningar och en jakt efter passande utbildningsmaterial till vårt projekt, så började det svida lite i ögonlocken. Det var ett bra val av mig & Evelina att kvälla!

Vi har fått åsikter från vår handledare.
"Vilket stort arbete ni har hunnit med, bra jobbat!" Glädjande och sporrande ord, en motivations-spark här och där kommer att behövas lite nu och då! Att ha fått tillbaka vårt dokument med överstrykningar och kommentarer kommer vara till väldigt stor hjälp, det känns som vi har läst och läst så att vi blivit alldeles ordblinda. Det gör det svårt att själva se några brister eller få ett sammanhang i den egna texten. Bra att få lite feedback och saker att fundera över! Vi ska göra ett ryck imorrn och få till det som behöver ändras :)

Igår var jag på träning med div I.
Kändes betydligt bättre än sist. Den här gången kände jag igen några av övningarna, hade fått mig några namn på en del ansikten och sen så var det mycket spel. Passade mig bra! Det blir lätt att man tappar suget efter en mängd olika övningar då man bara varit rädd att göra bort sig. Skönt att få fara å springa av sig då vi inte har några träningar med div II denna vecka!

Sitter bara å slöar framför datorn.
Tänkte passa på och ha en riktigt lugn kväll, vila hjärnan lite - små hjärnor behöver mycket vila. Senare ikväll drar vi på bio; Shutter Island! Blir supermysigt, det är alldeles för sällan som jag tar mig iväg på bio :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0