Pluggar-kväll

Timmarna gick oerhört sakta idag, speciellt då jag kände att jag hade så mycket att ta tag i då jag komme hem. Min plan var att hinna baka, göra VFU-redovisningen, testa de nya löparskorna, fixa avskedspresenten samt ersättningskvittot. Det ingick däremot inte i min plan att power-napa typ en timme, då går det som det går! Löparskorna får ligga kvar i lådan och vänta en kväll till, valde att tillbringa kvällen med plugget och baket. Har iallafall fått lite ordning på redovisningen, lite smågrejer som inte är helt färdiga men innan veckan är slut så ska jag nog känna mig nöjd.

Nu ska jag luta omkull huvudet och kvällsprata med Amanda ♥¨
G´night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0