Sooool!

Lillbone.
Efter dagens långa arbetspass möttes jag av strålande sol och härlig värme, love it! Blev smarrig firre till middag, jag har det väldigt bra här  ♥ Amanda bidrog till ett ytterligare skrattingivande citat då jag tappade en potatis i mjölkglaset som for över hela bordet. "Dessan ha blivi som en onge igen, lill-bone vårat."

Arvidsjaur runt.
Vi har laddat upp i två hela veckor inför långrundan, 9km runt hela Arvidsjaur. Vi kunde inte ha nå bättre tur med vädret, det var så himla härligt att vi övervägde att ta två varv. Eller så inte, hah. Måste erkänna att kroppen börjar redan säga att det kanske var lite väl häftigt att redan dra sig ut på lite längre turer. Men skam den som ger sig, i sommar blir jag farlig! Amanda ska ha stor cred, både för att jag tog mig ut och för den slutliga tiden!



Alldeles strax är det sängdags. Förhoppningsvis ska jag orka mig igenom lite journaler och lite korsordslösande innan John Blund kommer förbi. Sen så ska ju jag & Amanda Panda hinna med våra nattliga samtal, ett måste varje kväll! Lyckoönskningar till Mona inför morgondagens Umeå-tripp, och även lite lyckoönskningar till mig själv så jag får en bra och lyckad patientdag.

G´natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0