Tannpleier

En sån där lite sämre dag idag.
Det hade fått gå lite bättre idag. Tyvärr så har jag inte förmågan att förtränga det dåliga och börja om på ny kula. I wish I had. Då är det skönt att ha underbara människor att komma hem till. Vet inte vad jag hade gjort om jag hade behövt vara alldeles ensam. Som stackars Evelina som sitter ensam i en källare, massa kramar till henne♥

Newbie.
Jag känner mig inte fullständigt förberedd inför det "riktiga arbetslivet". Tandsten/parod/information/patientkontakt/instruktion - det sitter som smäcken. Men jag hade gärna velat haft fler karies-patienter på skolan så man skulle ha känt sig säker med karies-sonden i handen. Men manifest karies under tandköttskanten i anslutning en fyllningsskarv, lingualt på en molar, är väl kanske inte det lättaste att sondera fram då man är en "nybörjare". Vilken tur att jag har en handledare som är så pedagogisk och underbar!

Tannpleier.
Det går som halvdåligt med jobbsökandet och ångesten stiger varje dag. Vars kommer jag hamna, hur kommer mitt liv att se ut? Det är endast en enda klinik som hitills har hört av sig. Pengarna lockar, men språket känns sisådär.
Mange takk for hyggelig henvendelse og søknad om ansettelse  ved vår klinikk.
Ja,vi kan trenge en tannpleier og jeg kunne godt tenke meg å diskutere dette med deg!
Har du anledning til å komme for et møte?

Dessi-bus!
Då ångesten över min framtid har ökat så har driften att göra någonting spännande av mitt liv stigit i höjden -jag har sökt till WipeOut! Vilken grej det skulle vara om jag verkligen tar mig med, men jag tror chansen är liten då det "aldrig varit så många som hitills har sökt".

Nu är det banne mig sängdags! G´natt från mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är duktig, tycker jag! Skönt att du har en bra handledare, då är det ju bara att fråga på. :)

2010-05-11 @ 21:46:29
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0