Besegrad av vädergudarna

Idag var det begravning av farbror K. En fin cermoni som avslutades med kaffe och minnestal borta i Tängvattnet, vila i frid ♥

Nu har mammsen, pappsen, tina & syster yster åkt iväg till Forsmark. Själv började jag bege mig tillbaka mot Norge, men pga. snö, halka, spårigt väglag och dimma vände jag tillbaka. Det var bara att glömma att köra ikväll..

For upp en sväng till morfar och hälsade på, såg lite tv och skrattade åt dumma svar på vem vet mest. Nu sitter jag bara här med Kitty & Madikken och hoppas på att vädret blir bättre så vi kan köra tillbaka till Mo imorgon.

Kanske man skulle ha lagt sig i badkaret ett tag?

Kommentarer
Postat av: Anki

Mys i badkaret röstar jag på ;-)

2010-11-04 @ 22:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0