Dessan ACDC

Har vart på friskhuset och lirat lite innebandy med en oerhört blandad skara :)
"Fy faan, ska du va me på Haalandcupen!? Du får FEMTUSEN om du spelar i vårt lag istället!"

Dessutom så fick jag nog det tuffaste smeknamnet ever. Väldigt många har förväxlat desireé med therese, men detta är absolut första gången som någon hörde ACDC!!! Haha, guud vad vi skrattade!

Har ställt väckarn på 06.00, så nu är det banne mig sängen bums med detsamma. Jag och grh ska iväg på friskhuset på morgonspinning och sedan på frukost, blir mysigt :)

Efter jobbet imorrn packar jag katter samt väska in i goffen och brummar iväg till hemavan. Gör nå go-mat mummy, fast det gör du ju alltid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0